Wednesday, January 4, 2012

List things to do

'' kau xde buat list kan apa barang2 nak beli dan barang nak buat hantaran??!. 
Kau keluar ngan wan tu xde bincang ke..buat list ke.. kalau kat list mak, da ada 11 da barang.."

glupp! err..mak da sound baek la plak..huhu..wahh! 11 barang da? 
dalam list aku baru 7, hehehe ;p

"dah la mak..da wat list da..tinggal nk confirm ngan wan dia bg berapa ngan apa je barang2 dia bagi nanti.."



haaaaaa..u guyz? tengok tu mak saya.. sangat2 la risau padahal lebih dari sebulan                 lagi My E-day. 
Preparation memang belum start lagi.
mak risau, saya?? ermm..lagi la.. tapi perasaan risau tu belum bersarang sangat dalam diri ni..still lilek lagik.. hehe.. (:

Ok, untuk theme color, kita da share before this dalam entry
E-day of Mine.. 
and now, mari kita listkan bersama barang2 wajib dan 
sesuai/gojezz untuk dibuat hantaran...;


1) SIREH JUNJONG
2) BUAH-BUAHAN
3) CAKE
4) CHOCS
5) TELUR PAHAR mixed with BUNGA RAMPAI only..


orite..these are several items MESTI ADA dalam setiap hantaran untuk 
Pertunangan HATTA Pernikahan.
dalam my case ni mau nak kena cari lagi 5-6 barang lagi untuk lengkapkan 11.. 
antaranya yang berlegar2 di dalam minda ni ialah....;

6) CAKE BAULU NENAS
7) KAIN PELEKAT
8) KAIN ELA (untuk buat Baju Melayu)
9) still no idea  SEJADAH
10) still no idea CAKE BATIK
11) still no idea  CHOC MOIST CAKE by kaklong

** ALL ALMOST DONE!!! >_< yippiiee! 

untuk E-day ni, saya memang x perlu untuk berhabis beli barang2 seperti jam tangan, perfume set or else.. hanya barang2 standard macam tadi je tu pun da banyak.. 
(ermm..x minat sebenarnya hantaran banyak sangat sampai 13 +++ dulang. 
x sesuai la pada saya.. mana barang2 atau kuih-kuihan/cake yg bole combine dalam 1 hantaran..kita combine saje.. xmo pening2 dan berjela nak susun hantaran kat hall nanti.. 
tok sidang nak duduk berbincang nanti pun x selesa.. SEMPIT..coz of hantaran sudah memenuhi ruang.

So guyz.. saya akan update selalu untuk perkembangan List of Hantaran ni..mana yang da settle, mana yang pending.. i will go thru it step by step.. coz saya punya orang x suka buat banyak benda pada 1 masa.. setakat 2 - 3 benda tu bole lagik..lebih dari itu, BOLE pitam teruss!

Wish me luck guyz! mmmuuaaahhh! 



No comments:

Post a Comment